Kas jums jāzina par savas vietnes optimizēšanu SEO

Jūsu vietnes optimizēšana SEO ir izšķirošs solis katram uzņēmumam ar tiešsaistes klātbūtni. Tas nodrošina, ka jūsu vietni var indeksēt meklētājprogrammas un atrast jūsu potenciālie klienti.
Tātad, aplūkosim SEO optimizāciju tuvāk un kāpēc jūs vēlaties optimizēt savu vietni pēc palaišanas ilgtermiņa biznesa panākumiem.
Kas ir SEO optimizācija?
SEO optimizācija ir tīmekļa lapu optimizēšanas prakse, lai uzlabotu vietnes meklētājprogrammu klasifikāciju un dabiskās Trafika līmeni. Google izmanto automatizētus tīmekļa rāpuļprogrammas, kas pārmeklē tīmekli un vienmēr meklē vietnes, kuras indeksēt meklēšanā.
Kad Google tīmekļa rāpuļprogrammas atradīs jaunu vietni, kuru viņi iepriekš nav indeksējuši, viņi apskatīs dažas galvenās lietas:
- Vai vietnei ir augstas kvalitātes saturs?
- Vai vietne ir droša?
- Vai virsraksti, HTML tagi un cita informācija ir aprakstoša un precīza?
- Vai saites teksts ir pareizs un ļauj indeksēt?
- Vai vietne darbojas visās ierīcēs?
Google galvenā prioritāte ir indeksēt augstas kvalitātes saturu, kas ir vērtīgs cilvēkiem, kuri meklē. Tātad, palaižot savu vietni, vēlaties pārliecināties, ka visas šīs lietas optimizējat SEO, lai Google un citas meklētājprogrammas varētu atrast jūsu vietni un sākt to pareizi indeksēt.
Dažreiz cilvēki domā, ka SEO optimizācija ir vienreizēja lieta ar tūlītējiem rezultātiem. Tomēr tas tā nedarbojas. SEO optimizācija nenotiek vienas nakts laikā-var paiet zināms laiks, līdz Google sāk rādīt jūsu vietni dabiskās meklēšanas rezultātu augšdaļā.
Tā kā Google un citas meklētājprogrammas smagi strādā, lai nodrošinātu, ka viņu algoritmi kalpo vislabākajai vērtībai un saglabā tīmekli bez potenciāli zemas kvalitātes vietnēm, SEO optimizācija arī nav vienreizēja lieta. Lai neatpaliktu no mainīgajām tehnoloģijām, jūs vienmēr vēlaties pastāvīgi sekot līdzi jaunākajām prasībām.
Lapas SEO pret ārējo SEO
Optimizējot savu vietni SEO, jums ir jādomā par diviem dažādiem SEO veidiem. Ir lapas SEO un ārpus lapas SEO. Abi ir vienlīdz svarīgi, lai nodrošinātu jūsu SEO kampaņas panākumus, taču tie ietver dažādas lietas.
Lapas SEO ir par jūsu vietnes daļu optimizēšanu, kas ir jūsu kontrolē, un tas ietver jūsu vietnes optimizēšanu tā, ka tad, kad meklētājprogrammu rāpuļprogrammas pārmeklē tīmekli un sastopas ar jūsu vietni, viņi to var viegli indeksēt.
Šeit ir lietas, kas tiek uzskatītas par lapas SEO:
- Pozīcija
- Virsrakstu atzīmes
- HTML tagi
- URL struktūra
- Attēla alt teksts
- Iekšējās saites
- Mobilais ātrums
Tas ir daudz utains-graudaini darbu, lai optimizētu jūsu mājas lapā un prasa tehnisko izpratni par mājas lapām. Tātad, ja jūs neesat tech-savvy un justies pārliecināts par to, kā darīt visu uz lapas SEO sevi, šeit WAcademy, mēs piedāvājam uz lapas SEO pakalpojumu, kas dara visu uz lapas SEO optimizācija Jums.
Tagad ārējā SEO optimizācija vai SEO ārpus lapas ir process, kura laikā jūs strādājat pie sava domēna autoritātes uzlabošanas, izmantojot ārējos avotus, piemēram, veidojot atpakaļsaišu uz jūsu vietni.
SEO lapā Google parāda, ka Jūsu vietne ir kvalitatīva un vērtīga, kas ļauj Google indeksēt jūsu vietni meklētājprogrammās, savukārt SEO ārpus lapas parāda Google, ka citi cilvēki jūsu vietni uzskata par vērtīgu un uzticamu.
Jūs varat veidot kvalitatīvas atpakaļsaišu ar:
- Viesu blogošana citās iestādes tīmekļa vietnēs.
- Sociālo mediju mārketinga izmantošana, lai uzlabotu savu klātbūtni tiešsaistē.
- Iesaistīšanās ietekmētāju mārketingā, lai iegūtu kvalitatīvas atpakaļsaišu saites.
- Izveidojot koplietojamu saturu savā emuārā, ar kuru citi cilvēki dalīsies un ar kuru saistīsies savās vietnēs.
3 galvenie iemesli, kāpēc jums ir nepieciešams optimizēt savu vietni SEO
1. Iegūstiet rangu meklētājprogrammās
Ranking augstu meklētājprogrammas ir numur viens mērķis daudziem uzņēmumiem. Rezultāti Google pirmajā lapā iegūst 92% no datplūsmas, un pirmais ieraksts lapas augšdaļā saņem pat 33% no visiem klikšķiem.
Pirms SEO optimizācijas pieauguma ranžēšana pirmajā lapā nebija grūta. Tomēr, pieaugot konkurencei, tagad ir grūtāk ierindoties rezultātu augšgalā attiecībā uz visiem atslēgvārdiem, un tas prasa daudz vairāk darba un laika.
Kad domājat par savas vietnes optimizēšanu SEO, ir svarīgi noteikt reālus mērķus savam biznesam. Meklēšanas rangs prasīs kādu laiku, un tas prasīs daudz darba, lai izveidotu vērtīgu, kvalitatīvu saturu un izveidotu sava domēna autoritāti.
Parasti SEO eksperti saka, ka var paiet no 6 līdz 12 mēnešiem, līdz lapa tiek ierindota augšpusē noteiktam atslēgvārdam meklētājprogrammās. Bet rezultāti atšķiras, un dažreiz tas var aizņemt mazāk vai vairāk.
Kad mārketinga eksperts Nīls Patels veica pētījumu, lai noskaidrotu, cik ilgs laiks vidēji nepieciešams, lai lapa Google ierindotos 1.vietā, viņš atklāja, ka tas prasa apmēram 3,39 mēnešus vai apmēram 100 dienas. Tomēr viņš norāda, ka daudzi mainīgie var ietekmēt to, cik ātri vai lēni vietne ierindojas, tāpēc rezultāti var atšķirties no uzņēmuma uz uzņēmumu.
2. Augt organisko satiksmi
Koncentrēšanās uz bioloģiskās datplūsmas palielināšanu uz jūsu vietni ir jūsu uzņēmuma ilgtermiņa panākumu atslēga. Un SEO optimizācija var jums palīdzēt.
Salīdzinot svina slēgšanas likmes starp organiskajiem potenciālajiem klientiem un tiem, kas nāk no maksas avotiem, atšķirība ir milzīga. Organisko potenciālo klientu slēgšanas likme ir 14,6%, savukārt izejošo mārketinga potenciālo klientu slēgšanas likme ir 1,7%.
Tātad, pat ja jūsu uzņēmums izmanto apmaksātu mārketingu, lai piesaistītu jaunus klientus, ir gudri ieguldīt bioloģiskās Trafika palielināšanā jūsu uzņēmuma ilgtermiņa labā.
3. Sasniedziet savu mērķauditoriju
Optimizējot savu vietni SEO, izmantojot satura mārketingu pareizi, varat izveidot piltuvi, kas ļauj sasniegt mērķauditoriju un automātiski pārvērst tos par maksājošiem klientiem.
Ja izveidojat augstas kvalitātes, vērtīgu saturu, ko cilvēki meklē jūsu nišā, un pārliecinieties, ka optimizējat to lapas un ārpus lapas SEO, cilvēki nonāks jūsu vietnē. Kad viņi izlasīs jūsu emuāru un patīk, viņi pamanīs biļetenu pierakstīšanos, kas piedāvā kaut ko vērtīgu apmaiņā pret viņu e-pastu. Un, kad viņi atrodas Jūsu e-pasta sarakstā, tas nozīmē, ka viņi ir ieinteresēti pirkt no jums.
Tas ir ilgtermiņa process, kura pacelšanās prasīs zināmu laiku, taču, tiklīdz tas notiks, jūs varat automatizēt lielāko daļu Piltuves un visefektīvāk sasniegt savu mērķauditoriju.
Kā optimizēt savu vietni SEO
1. Pārliecinieties, vai tas ir piemērots mobilajām ierīcēm
Statistika liecina, ka pat 68,1% vietņu apmeklējumu nāk no mobilajām ierīcēm. Sakarā ar to, kā lietotāji piekļūst internetam, Google arī piešķir prioritāti vietnēm, kas ir piemērotas mobilajām ierīcēm, ranžējot vietnes meklēšanā.
Lietas, kas padara jūsu vietni mobilajām ierīcēm draudzīgu, ir šādas:
- Mājas lapas dizains ir atsaucīgs visiem galddatoriem, mobilajām ierīcēm un planšetdatoriem.
- Attēli tiek optimizēti un pareizi mērogoti visām ierīcēm.
- Īsi meta nosaukumi tiek izmantoti, lai būtu vieglāk lasīt mobilajā ierīcē.
- Tīmekļa vietnes ātrums citās ierīcēs ir ātrs.
WAcademy Uz lapas SEO pakalpojums nodrošina, ka jūsu vietne ir piemērota mobilajām ierīcēm, tāpēc jums nav jāuztraucas par šo vietnes daļu un jākoncentrējas uz citiem sava biznesa aspektiem.
2. Satura mārketings
Satura mārketings ir liela daļa no jūsu vietnes veiksmīgās ilgtermiņa SEO optimizācijas. Labākais veids, kā sākt ar to, ir izveidot emuāru savā vietnē, kurā jūs kopīgojat augstvērtīgu un kvalitatīvu izglītības saturu, ko meklētu jūsu mērķauditorija.
Izpētiet savus atslēgvārdus un pārliecinieties, ka mērķējat uz mazāk populāriem, vairāk nišas un ilgtermiņa atslēgvārdiem, lai ierindotos ātrāk un augstāk. Ja dodaties uz augstas konkurences populāriem atslēgvārdiem, rangs būs ilgāks, kamēr jums joprojām nav augstas domēna autoritātes.
Lai pēc iespējas labāk izmantotu satura mārketingu, jums jāiestata arī e-pasta mārketinga kampaņa, kas ļauj izmantot emuāra saturu, lai jūsu e-pasta sarakstā iekļautu jaunus cilvēkus. Izveidojiet svina magnētu, kas izsaka komplimentus jūsu emuāra ziņām un piedāvā papildu vērtību jūsu auditorijai, un lūdziet viņu e-pastu apmaiņā pret to.
3. Ēku Atpakaļsaišu
Optimizējot savu vietni SEO, ir svarīgi atcerēties izveidot atpakaļsaišu. Tās ir saites no citām interneta vietnēm (vēlams, augstas kvalitātes un autoritātes) uz jūsu vietni. Kā mēs iepriekš apspriedām, šī ir būtiska SEO ārpus lapas sastāvdaļa, un tā palīdz Google pateikt, ka jūsu vietne ir autoritatīva un uzticama.
Vienkāršākais veids, kā sākt ar atpakaļsaišu, ir sazināties ar citiem jūsu nozares vietņu un emuāru īpašniekiem un rakstīt viesu emuārus savām vietnēm. Parasti viņi atļaus saiti atpakaļ uz jūsu vietni, lai jūs varētu lēnām sākt veidot šo autoritāti un ierindoties augstāk Google meklēšanā.
Piesardzības vārds: ir cilvēki, kas piedāvā atpakaļsaišu par naudu, un, lai gan viņu piedāvājumi varētu būt ienesīgi, vislabāk ir palikt skaidri no tiem. Ir viegli sajaukt savu stāvokli ar Google ar nepareizām vietnēm un ēnainām saitēm, un, kad jūs to darāt pats vai nolīgt profesionālu, kas jums palīdzēs, jūs varat būt pārliecināti, ka viss, ko jūs darāt, ir saskaņā ar Google noteikumiem.
4. Pievērsiet uzmanību ātrumam
Lēnas vietnes attur lietotājus ilgāk uzturēties un izpētīt vairāk. Google saka, ka e-komercijas vietnēm šīm vietnēm vajadzētu ielādēt mazāk nekā 2 sekundes, bet pārējām-mazāk nekā 0,5 sekundes. Bet parasti jums jācenšas 1-2 sekunžu ielādes laiks, lai nodrošinātu, ka lielākā daļa cilvēku, kas apmeklē jūsu vietni, paliek.
Jūsu vietnes ātrums ir atkarīgs no daudziem mainīgajiem lielumiem – attēla lieluma, izmantotajiem spraudņiem, mitināšanas uzņēmuma, izmantotās tēmas un daudz ko citu. Un jūs varat viegli pārbaudīt savas vietnes ātrumu, izmantojot tādus rīkus kā GTmetrix, kas ļaus jums redzēt, kā jūsu vietne darbojas un kur to uzlabot.
Pasūtot WAcademy Uz lapas SEO optimizācijas pakalpojumu, jūsu vietnes ātruma optimizācija ir iekļauta paketē, tāpēc viss tiks parūpēts par jums.
5. Tehniskais SEO
Tehniskā SEO optimizācija ir SEO optimizācijas procesa daļa, kas ļauj meklētājprogrammai efektīvāk pārmeklēt un indeksēt jūsu vietni. To var saukt arī par lapas SEO optimizāciju, un tas ietver:
- Optimizējot jūsu vietnes HTML un drošību.
- Pārbaudiet, vai jūsu vietni indeksē Google Search Console.
- Tagu un meta aprakstu fiksēšana.
- Pārliecinoties, ka nav salauztu saišu.
- Nodrošinot, ka tīmekļa vietnes ielādes laiks ir ātrs.
Dažreiz cilvēki sajaucas starp tehnisko SEO un citu SEO optimizācijas taktiku. Šīs ir lietas, kas netiek uzskatītas par Tehniskā SEO sastāvdaļu:
- Satura mārketings.
- Backlink ēka.
Kad esat gatavs optimizēt savu vietni SEO, varat sākt, rezervējot WAcademy lapas SEO pakalpojumu, lai rūpētos par SEO tehnisko pusi, lai meklētājprogrammas šodien varētu sākt indeksēt jūsu vietni.
E-pasta biļetens
Tēmas līnijas ieteikums: Seo lapā pret SEO ārpus lapas-kāda ir atšķirība?
Pasts:
Daudzi cilvēki domā par lapas SEO un ārpus lapas SEO kā vienu un to pašu, kad runa ir par SEO optimizāciju. Tomēr šīs divas SEO stratēģijas ir ļoti atšķirīgas.
SEO ārpus lapas ir SEO daļa, kas koncentrējas uz ārēju optimizāciju, piemēram, satura mārketingu un atpakaļsaišu veidošanu. Tās galvenais mērķis ir palīdzēt jūsu vietnei ieņemt augstāku vietu meklētājprogrammās, palielinot domēna autoritāti.
No otras puses, lapas SEO vai tehniskais SEO ir saistīts ar jūsu vietnes optimizēšanu no iekšpuses. Tas ietver virsrakstu, HTML tagu, attēla alt teksta optimizēšanu un pārliecināšanos, ka jūsu vietne ir gatava indeksēšanai meklētājprogrammās.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par atšķirībām starp lapu un ārpus lapas SEO un uzzināt, kā jūs varat optimizēt savu vietni SEO, izlasiet pilnu emuāra ziņu mūsu emuārā šeit.