6 Lietas, Kas Jums Jādara Pēc Vietnes Palaišanas

Pēc mēnešiem ilga smaga darba, sagatavošanās un plānošanas beidzot redzēt, kā jūsu vietne darbojas tiešraidē, ir neticama sajūta. Tomēr, kamēr jūsu vietne ir izveidota un darbojas, jūsu kā uzņēmuma īpašnieka darbs neapstājas pēc vietnes palaišanas.

Jūs vēlaties, lai cilvēki atrastu jūsu vietni un jūsu uzņēmumu Google un sociālajos tīklos. Un jūs vēlaties, lai jūsu vietne pārvērstu apmeklētājus par potenciālajiem potenciālajiem klientiem jūsu biznesam. Tātad, šeit ir sešas galvenās lietas, kas jums jādara pēc tam, kad jūsu vietne darbojas, lai nodrošinātu jūsu uzņēmuma ilgtermiņa panākumus:

1. Google Analytics

Google Analytics iestatīšanai vajadzētu būt pirmajai lietai, ko darāt pēc savas vietnes palaišanas. Tas ir bezmaksas rīks, kas ir pieejams ikvienam. Google Analytics ļauj izsekot un saprast svarīgu informāciju par jūsu vietni:

  • Kas apmeklē jūsu vietni: Google Analytics parāda, kas ir jūsu auditorija, no kurienes viņi jūs apmeklē, kā viņi atrada jūsu vietni un vēl daudz vairāk.
  • Kas interesē apmeklētājus: jūs varat redzēt, kuras jūsu vietnes lapas iegūst visvairāk skatījumu un cik ilgi cilvēki apmeklē.
    No kurienes nāk jūsu datplūsma: Google Analytics ļauj jums redzēt, no kurienes nāk visa datplūsma, un labāk novērtēt, kuras reklāmas stratēģijas vislabāk darbojas jūsu uzņēmumam.
  • Google Analytics ir sarežģīts rīks ar plašu funkciju klāstu, no kuriem izvēlēties, un tas ir svarīgi katram uzņēmuma īpašniekam.

Ja pats Google Analytics iestatīšana izklausās biedējoši, neuztraucieties. Šeit WAcademy, mēs piedāvājam Google Analytics iestatīšanu, tāpēc jums nav izdomāt visu par savu.

 

2. Optimizēt meklētājprogrammām

Vietnes SEO optimizēšana ir otra vissvarīgākā lieta, ko vēlaties darīt pēc vietnes palaišanas. Šeit ir dažas lietas, kuras vēlaties optimizēt:

Mājas lapas virsraksts

Katrā mājas lapā ir virsraksts, kas stāsta meklētājprogrammas, kas mājas lapā ir visu par:

Šī ir jūsu iespēja, lai pastāstītu meklētājprogrammas jūsu bizness ir un ko tā dara tā, ka tad, kad kāds veidu atslēgvārdu viņi meklē, jūsu mājas lapā parādās viņu meklēšanu.

Lapu apraksti

Jūs vēlaties pārliecināties, ka katra lapa ir optimizēta SEO. No Jūsu par lapu, lai sazinātos vai pakalpojumu lapas, jums ir jāpārliecinās, ka viņi stāsta meklētājprogrammām visu, kas viņiem jāzina, lai pareizi indeksētu jūsu vietni.

Alt teksts uz attēliem

Katram attēlam, ko augšupielādējat savā vietnē, ir sadaļa Alt text, lai attēliem pievienotu atslēgvārdus. Tāpēc tagad, kad kāds izmanto Google attēlu meklēšanu, parādīsies jūsu attēli ar Alt tekstu ar atslēgvārdiem, paplašinot jūsu sasniedzamību un palielinot iespējas atrast jaunus cilvēkus.

Labā ziņa ir tā, ka jums pašiem nav jāveic visas šīs optimizācijas. Akadēmija piedāvā lapas SEO pakalpojumu, kurā eksperti parūpēsies par visu nepieciešamo optimizāciju, lai jūs varētu koncentrēties uz citiem jūsu biznesa aspektiem.

3. Iestatiet savu sociālo mediju

Pēc tam, kad esat palaidis savu vietni un veicis visas lietas, lai to optimizētu, ir pienācis laiks palielināt sava uzņēmuma ekspozīciju. Un vienkāršākais un labākais veids, kā to izdarīt, ir ar sociālo mediju palīdzību. Atkarībā no tā, kas ir jūsu mērķauditorija un kur viņi žaut, jūs vēlaties izvēlēties vienu vai visas sociālo mediju platformas un iestatīt savu profilu:

  • LinkedIn: labākā platforma B2B (business-to-business) uzņēmumiem un profesionāļiem ar vairāk nekā 700 miljoniem dalībnieku.
  • Facebook: vispusīgākā sociālo mediju platforma un populārākā. Tam ir vairāk nekā 2,8 miljardi lietotāju mēnesī, un 65% auditorijas ir jaunāki par 35 gadiem.
  • Twitter: platforma ar vairāk nekā 190 miljoniem ikmēneša lietotāju, kas ir ideāli piemērota biznesa profesionāļiem un cilvēkiem, kuri vēlas sazināties ar citiem savā nozarē.
  • Instagram: Instagram ir lieliski piemērots B2C (bizness-patērētājs) uzņēmumiem ar 1, 22 miljardiem lietotāju mēnesī, no kuriem pat 68% ir vecumā no 18 līdz 34 gadiem.
  • TikTok: jaunākais spēlētājs spēlē ar vairāk nekā 1 miljardu lietotāju mēnesī. Ideāls B2C uzņēmumiem ar jaunāku mērķauditoriju.

Ja jums nav sociālo mediju klātbūtnes, drošākā likme būtu sākt mazāku un paplašināt, kā jums iet. Tātad, izvēlieties divas platformas, kurās vēlaties būt aktīvas, un esiet tām saskanīgs. Pēc tam izveidojiet satura kalendāru, lai palīdzētu izsekot, kad jūs publicēsit un kādu saturu vēlaties izveidot, lai piesaistītu jaunus cilvēkus.

Tāpat ir svarīgi optimizēt savus sociālo mediju profilus, lai cilvēkiem būtu vieglāk atrast jūsu biznesu, kad viņi meklē kaut ko konkrētu. Šeit ir galvenās lietas, kas jāiekļauj:

  • Uzkrītošs attēls: spilgts, labas kvalitātes profila attēls vai logotips izceļas starp citiem profiliem, vilinot cilvēkus noklikšķināt uz jūsu profila.
  • Saite uz jūsu vietni: katra sociālo mediju platforma ļauj izveidot vienu saiti bio sadaļā, tāpēc labi izmantojiet to un izveidojiet saiti uz savu jaunizveidoto vietni.
  • Atslēgvārdi: iekļaut atslēgvārdus jūsu bio un nosaukumu, lai jūsu profils nāk uz augšu, kad cilvēki meklē konkrētu atslēgvārdu.

4. Iestatiet savu biļetenu

E-pasta mārketings ir visefektīvākais mārketinga kanāls lielākajai daļai uzņēmumu. Saskaņā ar jaunākajiem datiem, IA (return-on-investment) e-pasta mārketingam ir 36 ASV dolāri par katru $1 tēriņu, tādēļ, ja jūs vēlaties palielināt savu peļņu un attīstīt savu biznesu, jums ir nepieciešams biļetens.

Pēc vietnes palaišanas jūs vēlaties iestatīt pierakstīšanās veidlapas, aicinot cilvēkus pievienoties jūsu e-pasta sarakstam. Tagad, tikai lūdzot cilvēkus pierakstīties, nebūs pietiekami. Ir jābūt stimuls, lai cilvēki varētu pierakstīties uz jūsu e-pasta sarakstu, un tas ir labs. Stimulu, par kuru mēs runājam, sauc par svina magnētu, un visiem uzņēmumiem ir viens vai daži, lai vilinātu cilvēkus pievienoties viņu adresātu sarakstiem.

Šeit ir dažas lieliskas idejas svina magnētiem kopā ar piemēriem:

  • Darbgrāmata
  • Bezmaksas vebinārs
  • Bezmaksas e-pasta kurss
  • Atlaide
  • Piekļuve privātajai kopienai
  • Ekskluzīvs izaicinājums

Tiklīdz jūs zināt, kāds būs jūsu svina magnēts, nākamais solis ir izvēlēties pareizo e-pasta mārketinga programmatūru, ko izmantot. Tur ir desmitiem dažādu e-pasta mārketinga programmatūru, taču šeit ir saraksts ar dažiem populārākajiem un labākajiem, kurus mēs iesakām:

  • ConvertKit: vismodernākais rīks. Pirmajiem 300 abonentiem tas ir bez maksas, un pēc tam viņi piedāvā plašu plānu izvēli, lai tie atbilstu katram biznesam atsevišķi.
  • MailerLite: lielisks rīks iesācējiem. Bezmaksas pirmajiem 1000 abonentiem un 12 000 e-pasta ziņojumiem mēnesī.
  • MailChimp: viena no populārākajām programmatūrām. Bezmaksas pirmajiem 2000 abonentiem.
  • Aweber: lieliski piemērots mazajiem uzņēmumiem.

Bezmaksas pirmajiem 500 abonentiem.
Nākamais solis būs izveidot viesmīlīgu secību cilvēkiem, kuri pierakstās jūsu sarakstā. Tas var būt viens vai virkne e-pasta ziņojumu, kas piegādā svina magnētu, uz kuru cilvēki pierakstījās, un iepazīstina viņus ar jūsu biznesu. Visi e-pasta mārketinga pakalpojumi ļauj iestatīt automatizāciju, tāpēc jums tas būs jāiestata tikai vienu reizi, un jūsu sarakstam automātiski tiks pievienoti jauni cilvēki.

Kad esat izvēlējies, kura e-pasta mārketinga programmatūra ir ideāli piemērota jūsu biznesam, varat nolīgt kādu, kas palīdzēs jums to visu iestatīt, lai ietaupītu laiku un apgrūtinājumus. WAcademy mums ir e-pasta mārketinga integrācijas pakalpojums, kas palīdzēs jums iestatīt un automatizēt katru jūsu e-pasta kampaņu daļu.

 

5. Sāciet veidot atpakaļsaišu

SEO optimizēšana pēc vietnes palaišanas ir izšķiroša. Tomēr tas nav vienīgais, kas palīdz jums rangs augstāks meklēšanā. Saskaņā ar SEO ekspertu Brian Dean, backlinking ir vissvarīgākā lieta meklētājprogrammas apskatīt, kad ranking jūsu mājas lapā.

“Atpakaļsaišu pamatā ir balsis no citām tīmekļa vietnēm. Katra no šīm balsīm meklētājprogrammām saka: “Šis saturs ir vērtīgs, ticams un noderīgs.”Tātad, jo vairāk no šīm “balsīm” jums ir, jo augstāka būs jūsu vietne Google un citās meklētājprogrammās, ” skaidro Brian.

Tagad katrai interneta vietnei ir autoritātes rādītājs. Jūs varat pārbaudīt savu ar Ahrefs bezmaksas rīku. Vienkārši ierakstiet savas vietnes URL, un tas parādīs, cik daudz atpakaļsaišu jums ir un kāds ir jūsu rezultāts:

Jo augstāks būs jūsu rezultāts un jo vairāk atpakaļsaišu Jums būs jūsu vietnē, jo labāks būs jūsu vērtējums. Tagad, šeit ir daži veidi, kā jūs varat iet par ēkas jūsu atpakaļsaišu:

E-pasta informēšana

Šī opcija ir paredzēta tiem, kam ir bieza āda un neierobežots pacietības daudzums. Vispirms sastādiet sarakstu ar emuāru autoriem savā nozarē, kuriem ir augstas autoritātes emuāri. Pēc tam izlasiet viņu emuārus un atrodiet emuāra ziņas, kur saite no jūsu vietnes būtu piemērota un pievienotu ziņai vērtību.

Pēc tam nosūtiet e-pastu katram emuāru autoram, sakot, ka, jūsuprāt, jūsu saite varētu pievienot vērtību viņu ziņai un auditorijai.

Lielākā daļa emuāru autoru, īpaši vadošie jūsu nozares eksperti, droši vien teiks nē. Tomēr, ja jūs veicat lielisku darbu, nosakot pareizās saites uz pareizajiem emuāra ierakstiem, varat gūt panākumus un likt citiem cilvēkiem izveidot saiti uz jūsu vietni.

Viesu emuāri

Vēl viens veids, kā iegūt atpakaļsaišu uz jūsu vietni, ir Viesu Emuāru veidošana citu cilvēku emuāros. Katram emuāru autoram, kurš pieņem viesu emuārus, būs atšķirīgi noteikumi. Tomēr lielākā daļa pieļauj vienu saiti uz vietni, tāpēc tas var būt ļoti noderīgi, lai palīdzētu jums izveidot šīs atpakaļsaišu.

Izveidojiet sarakstu ar emuāru autoriem un autoritātes vietnēm savā nišā, kas pieņem viesu emuāru autorus. Tad rakstīt lielisku laukumi un piķis savu amatu uz tiem. Pirms piķa vienmēr izlasiet vadlīnijas, jo daži Emuāru autori varētu vēlēties vispirms iegūt piķi, bet citi pieņem tikai pilnībā uzrakstītas ziņas.

Viesu podcasting

Viesu podcasting ir lielisks veids, kā iegūt atpakaļsaišu uz jūsu vietni un veidot savu vārdu kā eksperts savā jomā. Kad dodaties uz podcast epizodēm, lai veiktu intervijas, jūsu vārds un vietne tiks saistīta ar podcast epizodes aprakstu un šova piezīmēm. Tātad, jūs saņemsiet atpakaļsaišu, jums ir nepieciešams, vienlaikus palielinot iedarbību uz jūsu biznesu, sasniedzot jaunu auditoriju.

 

6. Sāciet emuāru

Viens no labākajiem veidiem, kā iegūt atklāja Google un vadīt satiksmes uz jūsu mājas lapā ir ar blogu. Satura mārketings ir efektīvs veids, kā izveidot savu biznesu kā autoritāti savā nozarē, un tas maksā par 62% mazāk nekā tradicionālais mārketings, vienlaikus vadot trīs reizes vairāk potenciālo klientu.

Tātad, pēc tam, kad jūs uzsākt jūsu mājas lapā, tā ir laba ideja, lai sāktu darbu pie izveidojot blogu par jūsu biznesu. Ja neesat pārliecināts, ko iezīmēt savā emuārā, apskatīsim dažus piemērus par to, ko dara citi uzņēmumi: 

Piemērs # 1: Mejuri

Juvelierizstrādājumu zīmolam Mejuri ir emuārs ar nosaukumu Style Edit, kurā viņi demonstrē savas rotaslietas un to, kā klienti var tās stilizēt, lai sasniegtu perfektu izskatu. Viņu pieeja ir lielisks veids, kā parādīt cilvēkiem, kā viņu rotaslietas var papildināt savu klientu stilu un lieliski darbojas e-komercijas uzņēmumiem.

Piemērs # 2: Mācāms

Tiešsaistes kursu izveides platformai Teachable ir emuārs, kas aptver visas tēmas, kuras tiešsaistes kursu veidotāji un uzņēmēji būtu ieinteresēti, cenšoties uzlabot savu biznesu. Zināšanu bāzes izveide klientiem, lai atrastu bezmaksas, vērtīgus padomus, ir lieliska pieeja programmatūras zīmoliem.

Piemērs # 3: Bennion Lamburne Ortodontija

Zobārsta birojs Bennion Lamburne Ortodontija ir viens no daudzajiem piemēriem, kā medicīnas nozare var izmantot satura mārketingu, lai piesaistītu jaunus klientus. Viņu emuārā ir daudz informatīva satura par dažādām procedūrām, kas ļauj cilvēkiem tos atrast, kad viņi meklē informāciju tiešsaistē.

Written By: Karolina Wilde