Lietošanas noteikumi

Reklāmas piedāvājumi

1.1. WAcademy

1.1.1. Starflix finansē, izstrādā un atbalsta sociāli atbildīgu izglītības projektu WAcademy, lai palīdzētu jauniem talantīgiem dizaineriem iekļūt tīmekļa dizaina tirgū un iegūt sertifikātu.

1.1.2. Pateicoties WAcademy, Starflix piedāvā mazajiem uzņēmumiem iespēju iegūt bezmaksas tīmekļa vietni vai tiešsaistes veikalu, ko izveido WAcademy projekta dalībnieki Starflix dizaineru uzraudzībā.

1.1.3. Starflix uzņemas visas juridiskās saistības, kas izriet no WAcademy projekta, ieskaitot pienākumu ražot visus pakalpojumus, par kuriem panākta vienošanās WAcademy vārdā.

1.1.4. Starflix garantē, ka WAcademy dalībnieki ražo tīmekļa vietnes un tiešsaistes veikalus saskaņā ar šiem noteikumiem un nosacījumiem (skatīt 2.4.sadaļu), izņemot 2.4.1.8. pantu. darbības jomā WAcademy projekts ietver vienu labojumu kārtu, nevis divus.

1.1.5. Mazo uzņēmumu īpašniekiem, kas piedalās WAcademy projektā, lai nodrošinātu darba vidi WAcademy studentiem, ir jāiegādājas Starflix tīmekļa mitināšana izvēlētajam projektam-vietnei vai tiešsaistes veikalam.

1.1.6. Starflix piekrīt un apstiprina, ka WAcademy klienti var izmantot tādas pašas klientu tiesības kā jebkurš cits pastāvīgais klients, tostarp iegādāties produktu papildinājumus par īpašām cenām.

Vispārīgi noteikumi

1. Līgums par mājas lapas dizaina pakalpojumu tiek noslēgts pēc tam, kad klients izpilda maksājumu, izmantojot maksājumu vārteju vai veicot manuālu bankas pārskaitījumu.

2. Pēc maksājuma saņemšanas Klients var aizpildīt projekta Informācijas veidlapu. Projekta informācijas veidlapā klients norāda savas vēlmes, vēlamo dizaina koncepciju, krāsu gammu, vēlamo lapu sarakstu un to nosaukumus, sniedz tīmekļa vietnē izmantojamo teksta informāciju, tostarp uzņēmuma adresi, sniedz citu veidlapā nepieciešamo informāciju. Tīmekļa vietne ir izveidota saskaņā ar šajā veidlapā sniegto informāciju.

3. Ja klients nesniedz visu nepieciešamo informāciju, Wacademy atrisina informācijas trūkumu pēc saviem izvēlētajiem veidiem, lai pabeigtu pakalpojumu, bet vienmēr ņemot vērā labāko dizaina praksi un klienta vajadzības.

4. Informācijas trūkumu var atrisināt šādos veidos:

4.1. Ja klients nesniedz logotipu, Wacademy augšupielādē .png fails ar klienta. trademark / uzņēmuma nosaukumu, kas rakstīts tādā pašā fontā kā vietne logotipa vietā;

4.2. Ja klients nesniedz lapu nosaukumus, Wacademy izmanto noklusējuma vietņu lapu kopu (Sākums, Par mums, Pakalpojumi, Kontakti);

4.3. Ja klients nesniedz teksta informāciju, Wacademy izmanto teksta rindas” Lorem ipsum”, lai aizpildītu teksta laukus;

4.4. Ja klients nesniedz multividi, Wacademy izvēlas fotoattēlus vai videoklipus pēc saviem ieskatiem;

4.5. Ja klients nesniedz krāsu gammu, Wacademy izvēlas krāsas pēc saviem ieskatiem;

4.6. Ja klients nesniedz nekādu vietnes dizaina virzienu, Wacademy izvēlas virzienu pēc saviem ieskatiem;

4.7. Ja klients nesniedz pieteikšanās informāciju savā domēna pārvaldībā pie cita pakalpojumu sniedzēja, Wacademy izveido vietni atsevišķā izvēlētā domēna mapē;

4.8. Ja klients nesniedz produktu kategorijas tiešsaistes veikalam, Wacademy izveido 5 izlases produktu kategorijas;

4.9. Ja klients nesniedz tiešsaistes veikala produktu sarakstu, Wacademy katrai kategorijai pievieno 2 nejaušus produktus;

4.10. Ja klients nesniedz produktu fotogrāfijas tiešsaistes veikalu, Wacademy cērtes un pievieno izlases fotogrāfijas šiem produktiem;

5. Wacademy var piemērot dažādus risinājumus, lai novērstu informācijas trūkumu, kas tika pieprasīts no klienta, bet klients nav sniedzis šo informāciju. Klienta nespēja sniegt informāciju nevar tikt uzskatīta par likumīgu iemeslu, lai pieprasītu tīmekļa mitināšanas atmaksu.

6. Kad vietne ir pabeigta, Wacademy pa e-pastu un/vai tālruni informē Klientu par apdari un nosūta viņam pieteikšanās informāciju vietnes vai tiešsaistes veikala pārvaldībai.

7. Lai nodrošinātu, ka projekts atbilst klientu vēlmēm, klientam ir tiesības nodrošināt vienu dizaina labojumu un izmaiņu kārtu. Klients var sniegt sarakstu 5 darba dienu laikā pēc paziņojuma par apdari. Wacademy izpilda labojumus 10 – 15 darba dienu laikā pēc tā saņemšanas no klienta un paziņo par apdari pa tālruni vai e-pastu. Ja klients nesniedz saprātīgus labojumus saskaņā ar šiem noteikumiem noteiktos termiņos, tas nozīmē, ka klients ir pieņēmis projektu kā pilnībā pabeigtu.

8. Lai nodrošinātu skaidru un optimizētu procesu, Klientam pilnībā un ar pilnu piepūli jāaizpilda projekta informācijas veidlapa. Klients nevar pieprasīt mainīt tās lietas, kuras viņš ir norādījis projekta informācijas veidlapā, un lietas, kuras viņš jau ir pieņēmis. Klients nevar pieprasīt vietnei pievienot papildu informāciju, kuru viņš būtu varējis nodrošināt ar projekta Informācijas veidlapu, bet Wacademy var piekrist pievienot papildu informāciju ar papildu samaksu.

9. Klientam ir iespēja iegādāties vēl vienu labojumu kārtu. Atsevišķi nopirktā labojumu kārta var ietvert, lai mainītu tās lietas, kuras klients ir norādījis projekta informācijas veidlapā, vai pievienot jebkādu papildu informāciju, ko klients vēlas.

Mājas lapas dizains

Mājas lapas dizaina pakalpojums ir orientēts, lai izveidotu pilnīgu, modernu klienta klātbūtni tiešsaistē, pamatojoties uz WordPress satura pārvaldības sistēmu.

Mājas lapas dizaina pakalpojums ietver šīs funkcijas:

WordPress un design framework instalēšana un iestatīšana;
Radot elegantu, atsaucīgu tīmekļa vietni, kas ir saderīga ar jaunākajām pasaules dizaina tendencēm;
Līdz 12 informatīvo lapu izveide;
Radot unikālu titullapu mājas lapā;
Unikālu iekšējo lapu izveide;
Unikālas kontaktu lapas izveide;
Unikālas galerijas lapas izveide (nevis katalogs);
Pareizo multivides failu izvēle slīdnim vai galvenajai sadaļai;
Izvietošana informācijas šīm lapām (līdz 12 A4 lappuses teksta (ne tabulas) rakstīts 12 izmērs un/vai līdz 12 multivides failus (bildes (.jpeg, .jpg, .png, .gif) un video (youtube)));
Logotipa augšupielāde (.jpeg, .jpg, .png, .gif);
Augšupielāde favicon;
Teksta fonta izvēle;
Tīmekļa vietnes atsaucība;
Google kartes integrācija;
Sociālo tīklu lapu integrācija (līdz 5);
Kontaktu formu integrācija (3 dažādi veidi, līdz 10 laukiem teksta informācijai, piemēram, vārds, uzņēmuma nosaukums, tālruņa numurs, e-pasts, tēma, teksts utt.).
Mājas lapas dizains neietver mājas lapas tekstu rakstīšanu vai rediģēšanu, kā arī multivides failu rediģēšanu.
Mājas lapas dizains tiek veidots 25 – 30 darba dienu laikā pēc projekta informācijas veidlapas aizpildīšanas.

 

Interneta veikala dizains

Tiešsaistes veikala dizaina pakalpojums ir orientēts uz pilnībā funkcionāla, pilnīga un mūsdienīga interneta veikala izveidi klientam, pamatojoties uz WooCommerce.
Interneta veikala dizains ietver šīs funkcijas:

Instalēšana un iestatīšana WordPress, design framework un. WooCommerce;
Pilnībā funkcionāla, eleganta un atsaucīga interneta veikala izveide, kas ir saderīga ar jaunākajām pasaules dizaina tendencēm;
Līdz 10 informatīvo lapu izveide;
Radot unikālu titullapu mājas lapā;
Unikālu iekšējo lapu izveide;
Unikālas kontaktu lapas izveide;
Unikālas galerijas lapas izveide (nevis katalogs);
Informācijas izvietošana šajās lapās (līdz 10 A4 lappusēm teksta, kas rakstīts 12 lielumos un/vai līdz 10 multivides failiem);
Līdz 5 produktu kategoriju izveide;
Pareizā multivides izvēle slīdnim vai pirmajai sadaļai;
Pievienojot līdz 16 produktiem (līdz 5 attēliem uz vienu produktu);
Groza funkcijas pievienošana;
Izrakstīšanās lapas pievienošana;
Maksājumu vārtejas pievienošana pilnībā saderīga (pieejams bezmaksas spraudnis) ar WooCommerce;
Logotipa augšupielāde;
Augšupielādējot favicon;
Teksta fonta izvēle;
Interneta veikala atsaucība;
Google kartes integrācija;
Sociālo tīklu lapu integrācija (līdz 5);
Kontaktu formu integrācija ((3 dažādi veidilīdz 10 laukiem teksta informācijai, piemēram, vārds, uzņēmuma nosaukums, tālruņa numurs, e-pasts, tēma, teksts utt.);
Mājas lapas dizains neietver mājas lapas tekstu rakstīšanu vai rediģēšanu, kā arī multivides failu rediģēšanu.
Mājas lapas dizains tiek veidots 25 – 30 darba dienu laikā pēc projekta informācijas veidlapas aizpildīšanas.

Klientam ir jāsniedz visa pieteikšanās informācija un informācija, kas nepieciešama maksājumu vārtejas integrācijai. Ja klients nesniedz šo informāciju projekta Informācijas formā vai 15 darba dienu laikā, Wacademy pabeidz tiešsaistes veikala dizaina pakalpojumu bez maksājumu vārtejas integrācijas.

 

Papildpakalpojums

Ja klientiem ir jāpievieno vairāk informācijas, piemēram, pievienojiet vairāk lapu, multivides failus, augšupielādējiet tekstus, iegādājieties vairāk labojumu. Šādā gadījumā projekta vadītājam (kopā ar dizaineru vai izstrādātāju) ir jāaprēķina laiks un jānorāda cena, pamatojoties uz stundas likmi.

1 dizaina stunda = 30 eur.

1 stunda = 50 eur.

Ja klientam ir nepieciešami papildu spraudņi vai pakalpojumi, piemēram, tiešraides tērzēšanas integrācija, papildu valodu integrācija utt. Šīs cenas varat atrast cenu tabulā, ja nē, šim pakalpojumam ir nepieciešams arī laika un cenas aprēķins.

1.10 norēķinu un maksājumu informācija

1.10.1 priekšapmaksa

Jūsu pienākums ir nodrošināt, ka jūsu maksājumu informācija ir atjaunināta un ka visi rēķini tiek apmaksāti laikā. Jūs piekrītat maksāt par pakalpojumiem pirms laika perioda, kurā šādi pakalpojumi tiek sniegti. Saskaņā ar piemērojamiem likumiem, noteikumiem un noteikumiem saņemtie maksājumi vispirms tiks piemēroti vecākajam neapmaksātajam rēķinam jūsu norēķinu kontā.

1.10.2 Autorenewal

Ja vien nav noteikts citādi, jūs piekrītat, ka līdz brīdim, kad Un ja jūs paziņojat Getspace par savu vēlmi atcelt pakalpojumus, jums tiks iekasēta maksa automātiski atkārtojas, lai novērstu jebkādus traucējumus jūsu pakalpojumiem, izmantojot savu kredītkarti vai citu norēķinu informāciju par failu ar mums.

1.10.3 nodokļi

Uzskaitītās maksas par pakalpojumiem neietver nekādus piemērojamus pārdošanas, izmantošanas, ieņēmumu, akcīzes vai citus nodokļus, ko uzliek jebkura nodokļu iestāde. Jebkuri piemērojamie nodokļi tiks pievienoti Getspace rēķinam kā atsevišķa maksa, kas jums jāmaksā. Visas maksas nav atmaksājamas, ja vien nav norādīts citādi.

1.10.4 Maksājuma Kavējums

Visi rēķini ir jāapmaksā desmit (5) dienu laikā no rēķina apmaksas datuma. Jebkurš rēķins, kas ir neatmaksāts vairāk nekā desmit (10) dienas, var izraisīt pakalpojumu apturēšanu vai izbeigšanu. Piekļuve kontam netiks atjaunota, kamēr nav saņemts maksājums. Ja jums neizdodas samaksāt nodevas, kā norādīts šeit, Getspace var apturēt vai pārtraukt savu kontu un turpināt iekasēšanas izmaksas, kas radušās Getspace, ieskaitot bez ierobežojuma, jebkuru šķīrējtiesas un juridiskās nodevas, un saprātīgu advokātu honorārus. Getspace neaktivizēs jaunus pasūtījumus vai neaktivizēs jaunas paketes klientiem, kuru kontā ir nesamaksāts atlikums.

Ja maksājums netiek saņemts par pakalpojuma atjaunošanu, jūsu konta darbība tiks apturēta pēc 5 dienām, un jūsu konts tiks dzēsts 45 dienas pēc maksājuma datuma. Izdzēstā konta atkopšana var maksāt 19 USD, taču dažreiz tā var nebūt pieejama (vairs nav dublējums). Tā rezultātā, mēs neesam atbildīgi, un klientam ir jāmaksā par pakalpojumiem laikā.

11.5. Naudas Atmaksas Garantija

Ja konts ar četrpadsmit dienu naudas atmaksas garantiju tiek iegādāts un pēc tam atcelts pirmajās četrpadsmit dienās pēc termiņa sākuma, jūs pēc rakstiska pieprasījuma W Academy atbalsta komandai četrdesmit dienu laikā pēc šādas izbeigšanas vai atcelšanas saņemsiet hostinga izmaksu atmaksu, izņemot iestatīšanas maksu, kuru jūs iepriekš maksājāt Wacademy par sākotnējo termiņu; Ar nosacījumu, ka šāda atmaksa jums pienākas tikai tad, ja jūs atbilstat noteikumiem un visos aspektos esat pakļauts noteikumiem.

Iestatīšanas maksa, kas ir minēts rēķinā, netiks atmaksāta jebkāda iemesla dēļ.

11.6. Kompensācijas Atbilstība

Tikai pirmreizējie konti ir tiesīgi saņemt atmaksu. Piemēram, ja jums iepriekš ir bijis konts pie mums, esat atcēlis un pierakstījies vēlreiz vai esat atvēris otru kontu pie mums, jums nebūs tiesību saņemt atmaksu.

Šī līguma pārkāpumi atteiksies no jūsu tiesībām saskaņā ar atmaksas politiku.

11.7 Atcelšanas Process

Jūs varat pārtraukt vai atcelt pakalpojumus, sniedzot Starflix rakstisku paziņojumu pa e-pastu. Šādā gadījumā: (I) Jums ir pienākums samaksāt visas maksas un maksas, kas uzkrātas pirms šādas atcelšanas efektivitātes, un (ii) w Academy pēc mūsu ieskatiem var atmaksāt visas priekšapmaksas maksas par pamata hostinga pakalpojumiem par pilniem mēnešiem, kas palikuši pēc šādas atcelšanas efektivitātes (t.I., daļēja mēneša maksa netiek atmaksāta), atskaitot iestatīšanas maksas, piemērojamos nodokļus un jebkuru atlaidi, kas piemērota priekšapmaksai, ar nosacījumu, ka jūs nepārkāpjat šo Līgumu.

Tiklīdz mēs saņemsim jūsu atcelšanas pieprasījumu un būsim apstiprinājuši visu nepieciešamo informāciju ar jums tikai pa e-pastu, mēs Jūs rakstiski informēsim (pa e-pastu), ka Jūsu konts ir atcelts. Ja jums nav dzirdēt atpakaļ no mums, vai nesaņem automātisku apstiprinājuma e-pastu 5 darba dienu laikā pēc iesniegšanas jūsu atcelšanas veidlapu, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums pa tālruni: +353 1 513 6956. Mēs pieprasām, lai visas atcelšanas tiktu veiktas, izmantojot e-pastu, lai (a) apstiprinātu jūsu identitāti, (b) rakstiski apstiprinātu, ka esat gatavs noņemt visus savus failus un e-pastus, un © dokumentējiet pieprasījumu. Šī procesa mērķis ir samazināt kļūdu, krāpniecisku/ļaunprātīgu pieprasījumu iespējamību un nodrošināt, ka jūs zināt, ka Jūsu faili, e-pasta ziņojumi un konts var tikt nekavējoties un neatgriezeniski noņemti pēc atcelšanas pieprasījuma apstrādes.